Schrijf een review
Deel uw ervaring met Stukadoorsbedrijf Spijkerman
Wij helpen u graag verder!
Zoeken
Op 28 februari 2025
Afgelopen week is er keurig werk bij ons afgeleverd. Van te voren duidelijke offerte en afspraken gemaakt. Willem werkt erg secuur en is erg netjes. Wij zijn dik tevreden. Aanrader om je stucwerk door dit bedrijf te laten doen!
Op 28 januari 2025
Fijne samenwerking met stukadoorsbedrijf Spijkerman. Mooi resultaat.
Op 23 augustus 2024
Zeer tevreden over deze vakman. Heldere afspraken en goed werk opgeleverd. Prettig in het contact.
Op 6 april 2024
Echte vakman die graag met je meedenkt. Alles superstrak afgewerkt heel blij mee!
Op 4 december 2023
het stucwerk is verder netjes uitgevoerd, hierover zijn wij wel tevreden. Voor de nieuwe keuken moest er een stucmaat aangehouden worden, wat vooraf is afgesproken en ook op papier stond. Helaas bleek bij het plaatsen van de keuken dat er bijna 1 cm te weinig stuc is opgebouwd, waardoor het blad niet paste en wij extra kosten hebben moeten maken. Contact gezocht met de stukadoor wegens het niet na leveren van de afspraak betreft de stucmaat. Gevraagd in de kosten tegemoet te komen, maar helaas nooit geen reactie meer gekregen.